pe cine cauti?
Unii afiliati m-au intrebat CUM AR PUTEA SA CONVINGA MAI BINE OAMENII SA INTRE IN AFACEREA LOR.
Raspunsul cel mai bun este aceasta :
In MLM, metoda eficienta de lucru NU ESTE CONVINGEREA
Pe oamenii buni NU ii convingi, oamenii buni TE GASESC EI PE TINE !
Efortul tau este de a avea grija ca oferta ta sa fie mereu prezenta pe Internet, astfel incat sa te gaseasca oamenii buni.
Exact asta fac anunturile pe care le publici :iti asigura vizibilitatea, ca sa te vada acei oameni cu care vei dezvolta afacerea.
MLM-ul NU este o afacere a muncii de convingere !
"Munca" ta in MLM este ceva de genul :
-Vrei un autoturism Megane ?
-Nu.
-Tu vrei ?
-Nu.
-Tu vrei ?
-Nu.
-Tu vrei ?
-Nu.
-Tu vrei ?
-Nu.
-Tu vrei ?
-Nu.
-Tu vrei ?
-Da.
-Perfect ! Pe tine te pot ajuta !
Din punct de vedere al MLM-ului, oamenii se impart in trei categorii :
1.cei care vad acum - cu acestia incepi imediat treaba.
2.cei care vad mai tarziu - ei incep dupa un oarecare timp, cand se vor reintalni cu oferta ta.(cursul de pe prima pagina a linkului tau tocmai acest lucru face , le aminteste persoanelor de afacerea ta ,daca si au lasat numele si emailul)
3.cei care nu vad niciodata.
Multi oameni, in decursul vietii lor, ajung in punctul critic, adica in momentul in care vor spune :
"Oare ce se intampla ?
Nu ma multumeste deloc situatia mea financiara...
Nu e bine deloc. Gata ! M-am saturat !"
Te intereseaza doar oamenii care au ajuns in punctul critic.
Atentie ! Nu tu aduci oamenii in punctul critic !
Mai devreme sau mai tarziu vor ajunge ei acolo !
Tu trebuie doar sa perseverezi si sa-ti asiguri prezenta continua a ofertei tale pe Internet,iar cei care ajung in punctul lor critic sa te gaseasca mai usor.
Vor vedea ca tot au muncit, pentru stat sau patroni, si nu au realizat mare lucru.
Si vor vedea ca tu inca te mai ocupi de afacere.
Si asta ii va pune pe ganduri.
TE INVIT SA CITESTI SI ARTICOLUL
PROMOVEAZA CU INCREDERE DAR SI ALTE ARTICOLE ALE MELE
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu